Formiddags Holdet

Vi mødes udenfor klubben mandag og deler os op i hold. Alt efter fremmødet kan måske blive 1 eller 2 løbe/gå hold.

Du har mulighed for at løbe/gå hver mandag fra kl. 9:30

Hvis du ikke har lyst til at løbe eller gå om aftenen men heller vil bruge formiddagen på motion – får du nu mulighed for at gøre det sammen med andre. Vi mødes mandag formiddag kl. 9:30. i Munkesøen ved KIF´s klublokale.

Formiddags-gængerne. Er et gåhold for alle, der har tid og lyst til at gå-træne. Vi går ca. 1 – 1,5 time. Hvis og når der er stemning for det, kan turene forlænges eller vi finder nye steder at gå. Der laves også ture til Nekselø eller Samsø.

Formiddags-løberne. Er et løbehold for alle, der har tid og lyst til at løbe en tur med andre i dagslys. Der løbes 5-7 km i et tempo, så alle kan være med. Der vil blive samlet op undervejs og vi slutter løbeturen i fællesskab. Træningen vil foregå som om aftenen.
Måske er der plads til lidt mere socialt samvær, kaffe og kage😀

Mandagsholdet starter flot op i 2022 for nogle er målet at gå 2022 km i år. ( kun 5,5 km dagligt) 😄😄

19 på gåholdet og 3 løber (flere var ferieramte). Dejligt med stor tilslutning – men stadig plads til flere.