🥪KLUBAFTEN – Fællestræning på tværs af hold 🏃♀️🚶♂️
Tirsdag d. 19. maj holder vi klubaften, og denne gang er det John O der laver "Orienteringsløb" til os. Selvom det hedder "løb" så kan alle være med. Efter orienteringsløbet spiser vi de medbragte madpakker og klubben har drikkevarer på…

