NY DATO FOR SAMSØTUREN : Mandag d. 11.05.2026 Da turen til Samsø blev aflyst…

Gløgg og æbleskiver efter aften træning
Torsdag d. 11. december inviterer Nisseholdet igen i år til julehygge med gløgg & æbleskiver.
Det foregår i KIF’s hyggelige lokaler. Tag din nissehue på og kom efter træning, hvad enten det er gang, løb eller gymnastik
Vi ses
Nisseholdet

