3 meget talentfulde løbere fra KIF.

KIF til Cross Nationals.
Søndag d. 27/10 deltog to af vores nye ungdomsmedlemmer i Cross Nationals (den tidligere vinterturnering) under DAF.
De løber begge i juniorklassen en 6 km rute ved Roskilde.
Malin blev nr. 4 kun 29 sek. efter vinderen. Linus blev nr. 8 i sin klasse 1,46 efter vinderen.

Udover Cross dyrker de også orienteringsløb på højt niveau, og vil prøve at komme med i landsholdstruppen.
Efter den fine indsats i søndags er Malin udtaget til NM i Finland.

Tre glade løbere: Ida, Linus og Malin

De tre unge mennesker er bosiddende i Trollhättan Sverige, men stiller op for Kalundborg Idræts Forening når de løber i Danmark. De har stærke rødder til Kalundborg, da deres mor er her fra byen og bedsteforældrene stadig bor her.

KIF til Nordiske mesterskaber og Cross Nationals.
Søndag d. 10/11 deltog Malin Agervig Kristiansson i de Nordiske Mesterskaber i Cross, som blev afholdt i Finske Vierumäki.
Malin fik en meget flot 9. plads og blev bedste Danske Junior😊

Ved Cross Nationals d. 24 november i Århus var alle 3 søskende Ida, Malin og Linus tilmeldt. Ida stod over grundet forkølelse og Malin valgte også at holde pause for at skåne sit knæ. Linus kom flot igennem til en 16. plads i det hårde Junior felt.
På trods af at Malin ikke stillede op, blev hun alligevel udtaget til EM i Portugal, men for at skåne knæet vælger hun at stå over.

Kalundborg Idræts Forening ønsker de unge løbere held og lykke med deres kommende løb i 2020.

Malin til NM i Finland
Fotograf: Brian Flemming Jørgensen