Arrangementer: 22. juni, Klubaften: Atletik-for-sjov-aften v. Bjarne og Mette. 27. juni, Nyløberafslutning, kl 10 i klubben…

🥪KLUBAFTEN – Fællestræning på tværs af hold 🏃♀️🚶♂️
Tirsdag d. 19. maj holder vi klubaften, og denne gang er det John O der laver “Orienteringsløb” til os. Selvom det hedder “løb” så kan alle være med.
Efter orienteringsløbet spiser vi de medbragte madpakker og klubben har drikkevarer på køl og kaffe på kanden. Er der nogle der har lyst til at tage en kage med, er det bare så dejligt 😋

